Thursday 25 October 2012

HANG OUT WITH BUDDYZ AND BESTIE ILYS

Ni aleeya .. Budak yang aq suka buli ni dia la



Ni bestie aq.. Eyka aka azrai hehehe.. Dia nie dah semakin alim



Nie peah kelabu..Nm dia amani.. Nie pun bestie aq sayang hang


Yang baju biru tu aq.. Bak kata eyka muka nie tolak 10 tahun dri umur aq


Ramai org kata yang aq ni teran la tahan nk buang air..Ttpi smua yang korang ckp tu salah aq saja ja wat muka mcm tu


boleh jadi model tak???


                                           Ni buddyzz aq aka alang aq ataupun kak aq ..zatieee cunnn

Ni buddyz aq juga mimi kak aq gak ..comei tak kawan aq nie???



Aq pun tak tau knapa muka aq jadi mcm nie

 Anis yang pakai tudung hitam tu adalah buddyz aq dan yang tudung kuning tu farra... aq nk ucap heppy birthday kat farra


Yang bt peace tu nabila kwn lama aq merangkap buddyz aq dan kak long aq walaupun dia pndek tp dia mmg baik.. hehe -_-  

Hari ni aq klaur p perpustakaan dgn kwn2 aq yang tersayang. lps tu kmi p jln2 dlm cp and p pasific. Alhamdullilah tak jadi apa apa waktu kami keluar. best oooo keluar dengan kawan. Nanti nak keluar lagilah,tapi mak aku tak bagi keluar sangat. Tahun depan pula boleh kot,lepas habis PMR. Wohooooo,tapi aku takutlah PMR. 

Mula mula tu kami makan dekat MCD,pastu pergi POPULAR tapi tak dan nak bersila bagai. Orang penuh -_-. Hurmmm tapi aku beli juga novel,1 ja. Mak tak bagi aku beli banyak. Lepas habis beli semua tu,kami pergi beli minuman dengan ais krim. Aku semestinya beli ais krim perisa coklat 3 scoop. Ila n Anis beli minuman EACH A CUP. Entahla sedap ka dak minuman tu. 

Sebelum tu aku n Zatie pergi buang sampah,pastu aku terperasan kawan aku Pikah,Aleeya n Auni lari turun eskalator. Diorang buat maraton dalam PASIFIC sebab ABG ALEEYA ada dalam PASIFIC. Abg dia tak bagi keluar so diorang larilah. Aku usha dekat tingkat atastak ada pun.

Mak aku tak bagi pergi tingkat atas sekali,tapi kami pergi juga. Mak aku kata banyak orang lelaki tapi family family banyak ja kat situ. Kami semua tangkap gambar dekat satu sudut tersembunyi tu,malulah tangkap depan orang ramai. Dah berejam duduk situ,kami pun nak pergi meronda tempat lain tapi sebelum tu Ila nak tangkap gambar sebelah mainan budak budak. Nama dia apa tak tau,lupa. Dia boleh naik atas kuda tu,aku jerit suruh turun. Dia memang suka cari populariti. Pastu Atie pula naik atas tu,tangkap gambar lagi. Ayooo,malu malu.

Kemudian kami pergi beli bear bear,aku taklah sebab tak suka. Rugi betul...Kemudian kami pergi balik ke MCD sebab Ila nak bawa balik untuk family dia. And kami pun balik. Seronok sangat sangat dapat keluar dengan diorang. Harap dapat keluar lagi. Sayonara,bye.

1 comment:

  1. ha elok la noh,,rjin hg perah kpala otak... bt lgi ya cik adik manis

    ReplyDelete