Saturday, 6 October 2012

MANGSA DEMAM

ASSALAMUALAIKUM...

hari ini aq kna jadi mangsa demam untuk 3 hari ...huhuuhuh kesian kan dekat aq .. meh sini aq nk crita mcm mn aq bleh demam.. pada malam jumaat hari tu aq tngh landing2 dlm bilik aq then aq terdengar bunyi ketukan dari tingkat bawah so aq turun la mak aq dah dengar awl dari aq dan mak aq pun ckp la " ya ya tunggu kejap" lps mak aq ckp mcm tu ketukan itu hilang...so kmi tgk la dekat luar tpi tak ada pa..

abg kedua aq tu ta dgr ketukan tu sbb dia tgh degar lagu pakai headfone.. jadi aq ni cuak la bagai dah la aq dgn mak aq ja dengar.. lps tu aq nk naik atas balik tapi hati aq ni tak tau nk kata apa dah getar weyhhhhh....
jadi aq buat keputusan untuk tido atas sofa dekat bawah... dah la panas tido dekat atas sofa tu.. esoknya bagun aq rasa pening kepala and batuk2 bagai.. aq dapat selesema skali tpi aq selesema dekat skolah.. ni msti berjangkit dgn Zakwan... (hah tggu hng zakwan)

esok tu plak mak dgn ayah aq hntr adik aq p skolah dia sbb skolah dia bt kem bestari solat.. tak pa la aq p la dekt meja yang terltaknya laptop aq ambik and aq main depan tv..tk pa la dekat 5 minit lps tu aq dengar bunyi satu benda jatuh.. jatuh benda tu ya allah deras gila ... tpi yg aq pelik aq sorang ja dgr abg aq tak dgr pun hah aq tak tau la knapa... sedihnya aq bt apa dekat korang smpai korang kacau aq.. dah la tgh penat mcm tu..

petang tu mak ngan ayah aq ajak balik kg. so kmi pun balik kg la.. kla tdak kmi kna balik hari khamis hari tu sbb km buat keduri tahlil tp aik aq ada kem so kmi bt keputusan untuk balik hari jumaat... dlm on the way nk balik kg. ayah aq berhenti dekat umah sewa pak su aq sbb nk tgk umah dia... umah pak su aq yang lama tgh ubah suai lain...jadi ayah aq semang punya sembang dekat 2 jam.. aq ni tak tau nk bt pa dah.. boring sgt aq ajak adik aq ngan sepupu aq pergi taman dekat dengan rumah sewa pak su aq..

lps tu dah abis smbang km trus balik kg... smpai2 kg. kmi dgr berita yang WA aq jatuh motor selepas habis baca yassin untuk tok wan aq .. nasib la tak truk sgt.. WA aq dah la ada kencing manis ... haih knapa la jdi mcm tu tpi itu dah bnda nk berlaku kn...malam tu aq tak larat sggt2 so aq tdo lps solat magrib tu... ksian kan... huhuhuhu pgi ni aq rasa okey dah la skit2 tpi aq rasa lain skit. hurmmm






*ni gmbar bdk baik2 plak.. abaikan muka aq tgk muka adik aq sama tak*



*maaf la klau silap eja mmg aq tak larat nk cek balik ok sekian tima kasih*
luv allah
luv u all
luv eyka azra gak






No comments:

Post a Comment