Friday, 28 September 2012

NUR ZULAIKHA AZRA BT. NIZAR

assalamualaikum hari ini saya nk cerita tentang kwan baik saya iaitu NUR ZULAIKHA AZRA BT. MOHD NIZAR panjang kan nama dia haih mesti penat nnt nk tlis dia nm dekat buku. nama panggilan dia eyka.. dulu aq tak la rapat sangat ngan dia.. yang paling rapat ngan dia adalah amani sbb amani ni kwn dgn dia dari skolah rendah lagi.. aq dgn dia rapat sejak satu prkara yang terjadi dlm hidup kmi (jeng2 perkara tu biarlah rahsia) okkk.. -_-

eyka ni pendek sbnarnya hahahaha jangan marah ja eyka sbb mengutuk hng :|)  tp apa yng aq tulis tu fakta..dia budak pandai, suka main bola jaring, dan dia ni masuk unit beruniform KRS ( pasukan menghijaukan negara) tangan atas bahu mata keatas mulut jelir hahaha :') dalam kelas dia duduk depan skali dengan amani dan aq pulak duduk belakang sekali hohoho kesian aq :'(

eyka ni baik aq tak lupa tarikh lahir dia, hobi dia, cita2 dia,( mcm ni la kwn sejati ok)... eyka ni pengawas dkt skolah dan dekat skolah juga la dia prnh kapel dgn seorang jejaka yang tak cukup hensem iaitu sepupu (maap la aq tak tau dia tu spupu or apa tpi dia ada kaitan dengan jiran aq)  kepada jiran aq.. tpi la ni depa sudah clash hohoho kesian kn ( ada aq kisah jadikan tak kacau hidup aq sudah hahaha 3: ) )

eyka ni suka bergosip dalam kelas suka husya org  dgn amani tpi la ni dia dah tak leh nk husya sbb skrang ni dia didampingi dgn jejaka2 yang tk berapa hensem dan suka buat bising dalam kelas... eyka ni comel dan cantik, pandai bergaya, bila  dia senyum tu ita bleh tahu yg dia senyum ikhlas atau tk hehehehe... dia pakai cermin mata sama dgn aq tpi warna lain tmpat beli pun lain nah.. 

sekarang  ni eyka dah terjatuh minat dekat seseorang ni tpi aq tak mau bgi tahu dekat korang spa jejaka yang bernasib malang tu ( hehehe sowy ye eyka saja ja tu nk bergurau )  dia dgn jejaka ni mmg sewwwwiiiiiiiitttttttt gila tak payah nk letak gula merah ka gula halus ka tpi seewwiit depa tu allah saja yang tahu (harap korang seronok ) :)



ni gambar dia comel kan.. dia suka buat tagline dua jari dekat atas tu apamaksud dia pun aq tak tahu hahaha.. dia ni tak kawin lagi okstgi korang ingat dia dah kawin pulak sbb dia pakai inai.. dia ni baru ja form 2 tau.. sapa minat dkat dia inbox me


*sbnarnya aq tak tau nk tlis apa yng ja otak aq bleh loading klau aq kutuk tu maap la nah jangan marah nnt cpt tu k bye -_- *

No comments:

Post a Comment