Thursday, 10 May 2012


HAI!! ni adik bongsu aq nm dia Azrul b. Adnan ..tarikh lahir dia 6.11.2005 kot tak pasti la ... bdk yg paling  bising dlm umah.. klau dia p KAFA lps tu mak nagn abah tggal dia msti dia tnya 'kak2 mak ngan abah p mn' dgn muka dia nk nagis....anak manja dlm keluarga...umur dia 7 tahun suka tgk tv, main game dan mahu jadi polis...skolah kebangsaan seri amar diraja.... adik yg paling aq mluat dan paling aq suka hehehe

HAI!!! ni aq Nur Afiqah bt. Adnan...tarikh lahir 12.11.1998 (  of course aq ingat tarikh lahir sndiri )  umur 14 tahun ..skolah sama ngan abg kedua...aq ni  gila2 skit klau ngan kwn2  tpi klau kat umah aq baik.. hehehehe... suka makan kadberi...ank keempat...perempuan tunggal bkn tunggul.....jarang keluar umah..suka bnda lasak2, main game tgk tv,suka main gitar dan mahu jadi angkasawan... sayang kwn2 ku <3 
HAI!!! ni abg ku yg ketiga nm dia Afif b. Adnan.... aq tk ingat juga tarikh lahir dia ..dia ni bleh kata  BMB (BUDAK MAKAN BANYAK).... umur dia 16 tahun..  skrang dia skolah sains tunku syed putra... abg yg paling aq rapat skali.. tpi bila dia masuk asrama dah tak rapat sgt dah ... suka baca komik dan main gitar nak jadi ?????( tak tau juga ) bdn sedap bleh bt bantal...suka ambik barang org tak ckp....dan suka melepak ngan kwn2 dia
HAI!! ni abg kedua aq nm dia Amran b. Adnan.. tarikh lahir dia 20.1 1995 kot...skolah tunku abdul malik.. aq pun tak tau juga tarikh abg ku ni..abg  paling pendiam dlm keluarga tak pernah nk ckp klau dia ckp msti ada bnda penting atau dia sruh bt something...tpi klau dlm keluarga aq rasa dia rapat ngan aq... hehehehe... suka main game dan mahu menjadi ??? entah la lupa cita2 dia apa maakn sayer... tk prnh nk kluar rumah klau kluar tu msti kna paksa...
                               
HAI!!! ini abg sulung aq.. nama dia Ammar b. Adnan... aq tk ingat tarikh lahir dia  sori hehehehe... skarang umur dia 18 thun ... dia adalah abg yg paling rajin dlm keluarga....baik hati, pendiam dan lain2... baru habis belajar dkt matriulasi changlon, dan sdg tggu result...suka main gitar, dia mahu menjadi doktor gigi... dia suka bnda yg mencabar mcm adik dia hehehe...aq ta tau dia ada awek ka blum... tak suka sgt berjalan




No comments:

Post a Comment